Befejezett projektek
Modernizare DJ 194B pe traseul Dara-Dorolț din Comuna Dorolț,județul Satu Mare

Modernizare DJ 194B pe traseul Dara-Dorolț din Comuna Dorolț,județul Satu Mare

Zona de implementare a investiției este extravilanul și intravilanul comunei DOROLȚ-localitatea Dara.

PROJEKT LEÍRÁS

•    Nr.ACORD CONTRACTUAL: nr.450/13.12.2018,  modificat prin  Act adiționale: Act adițional nr.56/22.01.2019,  Act adițional nr.430/23.10.2019, Act adițional nr.300/30.07.2020, Act adițional nr.365/26.08.2020, Act adițional nr.444/24.09.2020, Act adițional nr.464/13.10.2020, Act adițional  nr.131/07.04.2021 și Act adițional  nr.200/14.05.2021;

•    Proiectant: SVA ASISTEH S.R.L;
Executantul lucrării:  Asocierea Alfa Rom S.R.L Construcții Drumuri SA.,Samcif SA, Viakon Drum S.R.L. și SVA Asisteh S.R.L. prin lider de asociere Alfa Rom S.R.L.; 
•    Periada de execuție:  15 luni și 13 zile;
•     Garanția de bună execuți:80 luni;
•    Finanțare: Programul National de Dezvoltare Locală (PNDL II);
•    Contract de finanțare încheiat între Consiliul Județean Satu Mare și Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice : nr.3045/21.11.2017, Act ad.nr.726/04.03.2020; 

   TOTAL LUCRĂRI RECEPȚIONATE :  
               Valoarea finală pentru investiţie de bază (C+M) este de 5.139.285,11 lei (valoare cheltuieli pentru investiția de bază 5.096.951,11 lei fără TVA + Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială 6.688,91 lei fără TVA  + cheltuieli organizare de șantier pentru lucrări de construcții 5.935,26 lei fără TVA+cheltuieli conexe organizării șantierului 29.709,83 lei fără TVA)  la care se adaugă TVA în valoare de 976.464,17 lei, iar valoarea totală cu TVA este 6.115.749,28 lei.
   

Amplasament:
   Zona de implementare a investiției este  extravilanul și intravilanul  comunei  DOROLȚ-localitatea Dara. 
Lungimea totală a drumului modernizat este de  6.186,19 m. 
        Caracteristici drum modernizat:
      - Lungime studiată a drumului : 6.186,19 m;
      - Lățime parte carosabilă:2x3,00 m;
       -Benzi de încadrare: 2x0,25 m;
       -Lățime platformă: 8,00 m ( excepție face sectorul de drum km 5+837,22 – km 6+186,19, sector intravilan, unde platforma drumului se micșorează la minim 7,45 m, cu partea carosabilă de 6,00m și cu două benzi de circulație);
      -Acostamente: 2x0,75 m;
        Soluții adoptate:
Structura   rutieră adoptată: 
                                   -strat de fundație din balast -30cm,
                                   -strat de fundație din piatră spartă - 25cm,
                                    -strat de legătură – binder de criblură BAD22,4 -7cm,
                                   -strat de uzură-mixtură asfaltică  BA16 - 4cm.
Acostamente :
                -strat de fundație din balast-15 cm,
                 -strat  din piatră spartă-10 cm,

    Amenajare drumuri laterale: 9 buc, cu următoarea structură :30 cm balast, 25 cm-piatră spartă, 7 cm binder de criblură BAD22, 4 cm beton asfaltic BA16;

    Lucrările de colectare a apelor s-a realizat astfel:
 -Lungime șanțuri de pământ reprofilate: 11.200,00 m,
 -Lungime rigola carosabila :  310,00 m,
  -Șanț pereat  ( în  zona podețelor transversal de câte 5 m lungime pe fiecare parte,atât amonte cât   și în aval): 400,00 m 
 -Podet tubular nou (transversal)  Ø1000, L = 10.00 m - 5 buc, 
 -Podet tubular nou  (transversal) Ø500, L = 10.00 m - 8 buc, 
 -Podet tubular nou  (transversal) Ø500, L = 16.00 m - 1 buc, 
 -Podet tubular nou  (lateral) Ø500, L = 10.00 m - 1 buc,
 

KÉPEK
 
TOVÁBBI PROJEKTEK